well, I need you

Har precis ''pluggat'' haha asså jag orkar inte. Det gick ju inte direkt så bra, men jag tycker ändå att jag kan det, så behövde inte göra så mycket. Kollade statistiken också och den har ökat väldigt mycket, hm kan det ha någonting att göra med att Sofia länkade vår blogg på fejjan? Haha, nej men det är jättekul med fler läsare, blir roligare att blogga då också. Så hoppas ni stannar! Omg nej nu lät jag som värsta tönten haha! Hehehehe, ne jag vet inte vad jag ska skriva alltså. Anyway, imorgon går jag i skolan mellan 8-13.30, sen ska jag hem och städa min garderob. Har bara kastat in allting så det ser ut som jag vet inte vad, så det måste jag verkligen göra. Sen ska jag plugga, as usual. Nu hade jag tänkt och göra lite varm choklad innan jag skulle sova, men såklart finns det ingen mjölk.. Sadface!


Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0