SOMMARLOV

Äntligen har jag sommarlov på riktigt! Sista jobbdagen är över och jag är superglad. Det har varit jättebra, men det är ändå skönt att vara ledig nu. Efter jobbet kom Felicia hit och vi åt muffins och snackade lite, kollade på film och tog det lugnt bara. Hon åkte hem strax efter 10 och sen dess har jag slökollat lite på top model 18. Skitkul haha! Imorgon kommer min älsklingskusin hit och myser med mig så det blir nog asbra! Men nu ska jag bara kolla på ett avsnitt till och sen gå och lägga mig, är sååå trött! Godnatt!
 
Muffins som jag bakade igår och bjöd på i personalrummet idag. Alla tyckte dem var supergoda hehe..
Bild som min handledare skickade till mig idag. Den röda blomman fick hon av mig.
Och ett armband som jag fick av henne igår. Jättefint!
Och så avslutar vi med två mycket charmiga bilder av moi. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0